18 februari 2007

Igår, 18 februari, var det exakt 3 år sen jag började rida Hilton.
3 underbart fina år.
Jag trodde aldrig att vi skulle komma såhär långt.
Inte trodde jag att vi skulle börja hoppträna och ge oss ut på tävlingsbanorna.
Jag har lärt mig så otroligt mycket under dom här åren,
och jag hoppas verkligen att det blir några år till.
För jag är verkligen lyckligt lottad som har fått den här möjligheten.
Att få låna en helt otroligt fin häst att få galoppera över åkrar med,
att få rida dressyr pass i det lilla ridhuset
och att få tävla.
Jag har verkligen haft tur, jag är evigt tacksam.

Tack Catta, för att jag får låna din ögonsten.
Det betyder verkligen allt för mig.
Tack!

2007




2008




2009




2010


Kommentarer
Postat av: selma

gud så mycket du gillar Hilton, men det fattar jag ju han är så jävla sör och vacker häst, till och med gillar jag han för han är så jävla sör <3 jag har aldrig i mitt liv sett en sötare häst än Hilton <3<3<3 och jag kommer aldrig att göra det heller :D <3

2010-02-20 @ 11:26:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0