Dagens ridpass

Efter praktiken idag åkte jag upp till Hilton.
Blev ett ganska lungt pass eftersom att vi åker till Grönskog på fredag. Övade väldigt mycket på övergångar och galoppfattning från skritt. Övade även på vänstersvängen som jag har enormt svårt för.
Vi avslutade hela passet med 3 skutt över en oxer som vi höjde efter varje språng, så sista gången låg den kanske på 80cm. Alldeles lagom ansträngande.
Något som jag har väldigt mycket att jobba med är min vänster sida. Särskilt skänkeln. Den är helt död, det är precis som om jag inte har någon kraft alls i vänster. Jag är jättessvag där.
Måste även tänka på min blick, då jag gärna kollar ner, särskilt i halterna.
Och sen kan jag ju säga att jag är grymt taggad till söndag!


världens finaste pärla

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0