Ponnyallsvenskan

Jag gick upp tidigt idag för att pallra mig iväg till stallet. För idag anordnades sista deltävlingen i Ponnyallsvenskan div 2. Det var väldigt många starter och jag tror att tävlingen höll på i 7-8 timmar. Ridklubben Udden vann omgången men Bätteropps Hästsällskap vann hela Zoonen. Så ett stort grattis till dom! Tyvärr gick det inte speciellt bra för Oskarshamnarna, men dom kämpade på bra ändå.
 


När jag ser alla dom där små roliga ponnierna springa runt inne på banan önskar jag verkligen att jag var kort, så att jag kunde tävla ponny. Visst, jag älskar att rida stor häst, men det är något speciellt med dom där ponnierna. 

Kommentarer
Postat av: Katarina

Tack! Din verkar också trevlig :)

2009-10-18 @ 22:56:05
URL: http://teaaftereight.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0