Hoppträning

Var uppe i Grönskog och hopptränade igår. Vi var bara 3 i gruppen, lagom många. Man får så mycket mer hjälp när man är så pass få.
Vi värmde upp på ett litet kryss på diagonalen med en bom framför och en bakom och forsatte sedan på en oxer med 3 galoppbommar framför.
Kan ju inte säga att det gick speciellt bra, fick 1 eller 2 stopp. Helt och hållet mitt fel, jag drev inte tillräckligt.
(Ni får ursäkta mina dåliga paintskills men jag försökte i alla fall rita framhoppningen)

Själva banan sen gick sådär. Sista rundan var helt okej. Men jag red inte alls bra. Alldels för lite ben, dåliga händer. Äkta fegridning helt enkelt.
Ehm, försökte rita banan men det gick inte speciellt bra, haha.
Men ja ni får försöka förstå den.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0