Hästskötarkurs

Vi som är stallvärdar på ridskolan ska genomgå ett par kurser/utbildningar, så idag var det dags för Hästskötarkurs steg 2. Vi gick igenom nogrann visitering, hur man verkligen ser att hästen mår bra och även hästens delar. Så vi gick ihop två och två, fick varsin häst och skulle gå igenom delarna. Jag måste erkänna att jag faktiskt är väldigt dålig på delarna, men jag klarade det ganska bra ändå.
Så jag kan ju sammanfatta kursen som riktigt bra och rolig!

Imorgon är det Öppet hus i stallet, och jag kommer självklart vara där och vad jag ska göra får ni se, men roligt kommer det bli!


Kommentarer
Postat av: sandra sjöholm

tack :) din är jättefin :)

2009-10-22 @ 09:57:25
URL: http://clinteastwood.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0