Dagens ridpass

Sanna följde med mig upp till Hilton idag, galet kul!
Hon var jättesnäll och filmade och tog lite kort.
Hoppade idag och jag måste säga att det gick helt okej.
Uppvärmningen gick fint och han gick bra undan för vänsterskänkeln. Eller kanske inte bra, men bättre än vanligt.
Tog även galoppfattningarna väldigt fint.
Hoppningen gick bra. Var en hel del svåra och snäva svängar men vi klarade dom efter ett tag.
Dock rev vi räcket en gång, och ja, känner man Hilton vet man vad som händer om han river eller slår i hovarna i bommen. Så han slog i bakhovarna i bommen och då blev han en aning förbannad. Han sparkade bakut precis när vi landade och sen tror jag att han hann med ett eller två bocksprång också, hah.
Men ja, jag är riktigt nöjd med ridpasset!



Kommentarer
Postat av: Sophie

Tack detsamma! Fin nosgrimma du har, vad är det för någon?

2009-11-02 @ 08:01:54
URL: http://snopans.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0