Stallet / Hoppträning

Igår var det stallvärdsdag i stallet. Vi var ett gäng stallvärdar som red ut i skogen i snön.
Jag hade Migo och det gick bra. Förutom när några framför mig började trava i nedförsbacke och Migo ville följa med.
Då blev det lite bakut och bockningar.
Men annars gick det bra.
Sen blev det lite städning i stallet också.
Åkte hem ett tag efter det. Men åkte upp till stallet igen på kvällen och tog hand om Tarok.

Idag började dagen med banhoppsträning. Hoppade Migo i 70cm. Det gick så värst bra, men kunde ju gått sämre.
Nu ikväll var det lektion. Hade Leunora, och nej vi går inte ihop. Vi övade på att öppna och det gick helt okej men hon gled in med framdelen på spåret så fort jag fick ut henne, haha.
Men allt gick bra utom galoppen. Det var bara bakut som gällde.
Hon och jag har aldrig funkat. Jag kämpar inte tillräckligt med henne.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0