Dagens ridpass

Det blev verkligen en trevlig eftermiddag i stallet!
Madde pratade med oss om våran ungdomssektion och gav oss väldigt många bra tips.
Därefter fick vi rida 2 hästar var, jag red Corall & Mums del Mar (Mumma)
Eftersom att jag bara har ridit Corall när jag var nybörjare i stort sett så var det kul att prova honom.
Vilken ponny det är! Grymt häftig och det finns massor att jobba med. Men får man kläm på honom så tror jag att det lossnar. Jag rider han gärna igen!
Efter passet på Corall var det dags för Mumma. Jag har ju bara skrittat och travat henne lite i skogen och hon var en aning annorlunda i paddocken. Mycket motor och lite stark. Men jag tror att även hon är en jättefin häst om man får kläm på henne.
Jag&Mumma


Usch vilken sits jag hade på bilden!
Alldeles för framåtlutad, händerna långt ner, skänkeln för långt bak och tårna utåt.
Jag har massor att jobba med! Men det gillar jag.

Kommentarer
Postat av: Therese

Hejsan . Jag skulle bara tipsa om en tävling i min blogg :)

2009-08-18 @ 20:37:43
URL: http://mjaopuzikat.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0