Kali af Curry

I augusti 2005 fick jag min första sköthäst på ridskolan.  Det var en brun liten New Forest vallack, född 1993 med namnet Kali af Curry.
Curry var det perfekta hästen att börja med och jag lärde mig jätte mycket under dom två åren jag skötte honom. 
Curry var även den första hästen jag red och den första jag tävlade. En klubbhoppning, 60cm clear round som slutade med en runda på 4 fel.
Jag blev dock tvungen att sluta sköta honom, då det blev en del missförstånd i stallet.
Curry står fortfarande kvar på ridskolan och trots att jag är lite för stor för honom så kan det hända att jag får rida en lektion på favoritponnyn,
och då är jag mer än lycklig.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0