Hilton Hästak

Hilton Hästak du är verkligen allt jag har. Jag trodde aldrig man kunde älska någon så mycket som jag älskar dig. Han är er dröm, och min verklighet. När jag galopperar på ängarna med dig känner jag mig så fri. Din kraft när du sätter i dina bakben i marken gör att jag glömmer allt. Du är som en dröm, och när jag sitter upp på din rygg försvinner allt, alla problem blir som bortblåsta. När jag red dig första gången trodde jag aldrig att det skulle bli ett vi. Det ska alltid vara du och jag, vad som än händer. Du och jag genom allt, genom livet, genom döden och upp i himlen. Nån gång kommer den dagen då vi ska skiljas åt, och det kommer vara den värsta dagen i mitt liv. Visst, jag har ibland tänkt på att sluta rida dig men så kommer jag alltid att tänka på;
 "Kan man verkligen lämna den man älskar av hela sitt hjärta?"
Nej, det kan man inte, och det är därför jag inte har lämnat dig. För jag älskar dig mer än något annat. Dör du, dör jag. Du är precis som luften, helt omöjlig att leva utan.
Du är den bästa, och det kan ingen ändra på.
Jag älskar dig mest, Hilton <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0