Kvällshoppning

Kvällsoppningen idag. Hade Curry som sagt. Jag startade som nummer 2. Det är bättre om någon tävlar hästen innan och sen så tävlar man den själv efteråt. För då har ju hästen kollat på hinderna och kan banan bättre. Men han var helt okej på framhoppningen. Sen på banan så slarvade vi tyvärr med vägarna eller han då, han var helt omöjlig att styra ut i i hörnen och allt. Men sen på andra hindret (röd vit oxer) kom vi lite i obalans och paddocken lutar ju så jag kom i framvikt så då smet han förbi på 3 hindret (grön/vitt räcke) så då blev det 4 fel. Men jag är nöjd ändå, det kunde gått faktiskt gått sämre. 


 
Två bilder från framhoppningen

Kommentarer
Postat av: Hanna Lindqvist

Du är inte ensam :p

självklart nu till lägret har jag blivet as förkyld, täpp och kliar i halsen .

Jag har väl oturen & blir snoriga oxå :@





2008-06-26 @ 10:54:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0