åby bilder

Jag tänkte faktiskt  vara lite snäll och lägga in några bilder från mitt ridläger, så enjoy! (;

åby 08 anaïs flemar i jingosara o moa Fia o Niktia
hanna o Gun smoke jag pussar hesten åby ewe, ellie, amanda priiiis

Bild 1: Anaïs, min lägerhäst
Bild 2: Anaïs flemar
Bild 3: Hanna i stugan
Bild 4: Sara och Moa
Bild 5: Sofia och Nikita
Bild 6: Hanna och Gun Smoke
Bild 7: Jag och Anaïs
Bild 8: Lägerdeltagarna, ledarna och ridläraren.
Bild 9: Våra lägerledare
Bild 10: Det man fick med sig hem


Kommentarer
Postat av: evelina

jag gillade att titta på dem , tove lilla :´D

2008-07-20 @ 03:33:25
URL: http://eholtmer.blogg.se/
Postat av: evelina

sunshinesmile.blogg.se är det (:

2008-07-20 @ 03:34:16
URL: http://sunshinesmile.blogg.se/
Postat av: Mailn

hej jag ska också till åby ridläger hur tyckte du att det var? om du skulle rekomendera en häst vilken skulle det vara? kul om du svarar :D Och du har en bra blogg ;D

2010-07-09 @ 12:41:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0