Om mig

Jag är en femtonårig tjej (född 1994) som är bosatt i en liten stad i Småland, med namnet Oskarshamn.
Bor i en villa i ett ganska tråkigt område tillsammans med min familj och en hund och en katt.
Det absoluta värsta jag vet är skolan

Mitt hästintresse tog fart under hösten 2004. Den hösten började jag att rida på Oskarshamns Ridklubb, och där jag rider jag fortfarande.
I ungefär två år red jag lektion en gång i veckan och även en och annan privatlektion.
I februari 2007 började jag att motionsrida ett svenskt halvblod ungefär 1 gång i veckan, efter ett tag blev jag medryttare på honom och började rida honom två gånger i veckan, och det gör jag fortfarande.
En dag i veckan sköter jag även ett annat svenskt halvblod på ridskolan.
Jag sitter även med Ungdomssektions srtyrelsen och är stallvärd en gång i veckan


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0